رفتن به محتوای اصلی
x

جشن آغاز سال تحصیلی 1402-1401 در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد/ گزارش ویدیویی+تصویری

 

آیین استقبال از نودانشجویان ورودی 1401 صبح امروز شنبه  9مهر ماه با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و معاونین آموزشی، دانشجویی و فرهنگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در تالار شیخ‌بهایی برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، 1540دانشجو در سال تحصیلی پیش‌رو در دانشگاه صنعتی اصفهان ثبت نام کرده اند و از این میان 757 دانشجو بومی استان اصفهان هستند. در سال تحصیلی جدید ، بالغ بر 60 درصد دانشجویان پسر و 40 درصد دانشجویان دختر می باشند.
ما به حضور جوانان نخبه در دانشگاه صنعتی اصفهان افتخار می‌کنیم
دکتر علی‌محمد میرمحمدی میبدی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در این مراسم با ابراز خرسندی از آغاز سال تحصیلی جدید با حضور نودانشجویان، اظهار داشت: دانشگاه در جهت آرامش و نشاط دانشجویان و ایجاد محیطی برای رشد و بالندگی دانشجویان خود تلاش می کند
امید به آینده و شناخت موانع برای موفقیت در مسیر، اهمیت بسیار دارد
حجت‌الاسلام جعفر عمادی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه با اشاره به توان و قدرت نودانشجویان اظهار داشت: شما قدم اول را آنقدر بزرگ برداشتید و با قبولی در یکی از بهترین دانشگاه‌ها نشان دادید که می‌توانید قدم‌های بزرگتر بردارید و باید مسیر روشن آینده را با امیدی که در دلتان دارید، خوب ببینید چراکه یک مسیر پرجاذبه و نورانی است.
وی با بیان اینکه شناخت موانع بزرگ و سخت ، مسیر حرکت درست را مشخص می کند، افزود: برای یک حرکت خوب و پرشتاب مسئله امید به آینده، حرکت برای خدا و شناخت موانع بسیار اهمیت دارد، مطمئن باشید اگر برای خدا کار کنید آینده ازآن شماست .
مسئول نهاد رهبری دانشگاه خاطرنشان کرد: ما دشمنانی داریم که هیچوقت نخواستند ما و شما که سرمایه‌های این خاک و مردم هستید با موفقیت مسیرتان را طی کنید و باید مسیر حق و باطل را بشناسید تا از موانع عبور کرده و سربلند بیرون بیایید.

گفتنی است در این جشن ، علاوه بر ادای احترام به مقام شامخ شهدای دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان ، سرود رسمی دانشگاه اجرا شد. همچنین در حاشیه برگزاری جشن، همیاران طرح هدا با نو دانشجویان آشنا شده و نو دانشجویان کارت  دانشجویی خود را از غرفه های دانشکده ها دریافت کردند.

 

 

تحت نظارت وف ایرانی