اطلاعیه | ثبت نام پذيرفتهشدگان آزمون دکتري سال 1402 دانشگاه صنعتي اصفهان
بسمه تعالی
قابل توجه پذيرفتهشدگان آزمون دکتري سال 1402 دانشگاه صنعتي اصفهان
جدول تاريخ هاي مهم:
پذيرش اينترنتي
(به صورت غيرحضوري)
شنبه
1402/06/18
از طريق سامانه گلستان
ثبتنام و اخذ واحد
(به صورت غيرحضوري)
یکشنبه تا سهشنبه
1402/06/26 تا 1402/06/28
از طريق سامانه گلستان
زمان شروع کلاسها
(به صورت حضوري)
شنبه
1402/07/01
-
تحويل مدارک و تحویل کارت دانشجویی
(به صورت حضوري)
شنبه
1402/07/01
مراجعه حضوری به
مدیریت خدمات آموزشی
ضمن عرض تبريک به مناسبت قبولي شما در دانشگاه صنعتي اصفهان، به اطلاع ميرساند مراحل پذيرش در دو مرحله 1- پذيرش اينترنتي و 2- تحويل اصل مدارک و دریافت کارت دانشجویی انجام میشود.
مرحله اول: پذيرش اينترنتي
گام اول: مطالعه راهنماي پذيرش اينترنتي در صفحه اول سامانه گلستان به آدرس https://golestan.iut.ac.ir/ .
گام دوم: اسکن اصل مدارک زیر و ذخيره آن جهت استفاده در گام بعدي
- عکس تمام رخ پرسنلي 4 × 3 جديد
- صفحات اول و دوم شناسنامه
- کارت ملي (پشت و رو)
- مدارک تحصيلي مقاطع کارشناسي و کارشناسي ارشد يا فرم معدل مخصوص فارغالتحصيلان سال آخر که باید در آنها معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد قید شده باشد.
- کارت پايان خدمت يا معافيت دائم
- پذيرفتهشدگاني که درحال انجام خدمت مقدس سربازي هستند لازم است در پذيرش اينترنتي وضعيت نظام وظيفه را مشمول انتخاب نمايند تا بتوانند درخواست تاييد معافيت تحصيلي را از سامانه گلستان دريافت و جهت انجام مراحل معافيت تحصيلي به پليس+10 مراجعه نمايند. جهت مطالعه ساير توضيحات به قسمت اطلاعات تكميلي در همين اطلاعيه مراجعه فرماييد.
نکته بسيار مهم: فايلها باید با حداقل حجم و طبق الگوی مشخص شده در راهنمای پذیرش اینترنتی اسکن شوند.
گام سوم: ورود به سامانه گلستان به آدرس https://golestan.iut.ac.ir/ ، مراجعه به لینک "از طریق سیستم احراز هویت مرکزی" و انجام فرایند پذيرش اینترنتی شامل تکمیل اطلاعات شخصی و تحصیلی، بارگذاری اسکن مدارک و پرداخت اينترنتي شامل هزينه خدمات جانبي (کارت دانشجويي، تشکيل پرونده الکترونيکي و پرونده بهداشتي) براي کليه پذيرفتهشدگان و پرداخت شهريه (فقط برای دانشجويان شهريهپرداز) با استفاده از کارتهاي شتاب به وسيله رمز پويا.
گام چهارم: ذخيره و چاپ فرمها: در ضمن فرآیند پذیرش اینترنتی در گلستان در گام بالا، دو نوع فرم به شرح زیر باید ذخیره و همراه با سایر مدارک تحویل داده شوند.
الف) ذخيره و چاپ فرمهاي تعهد امضا شده و تحويل آن به صورت حضوري در زمان اعلام شده به همراه اصل مدارک. تذکر مهم: با توجه به این که پس از اتمام پذیرش اینترنتی، دسترسی به این فرمها ممکن نیست، لازم است هنگام پذیرش اینترنتی فرمها چاپ و یا ذخیره شوند.
* در صورت عدم ذخیره فرمهای تعهد، این فرمها به صورت خام در وبسایت مدیریت خدمات آموزشی - نودانشجویان قرار گرفته است.
ب) ذخيره و چاپ فرم مشخصات دانشجو در پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود.
گام پنجم: انتظار برای بررسی مدارک توسط کارشناس و نهایتا دریافت پیامک تأیید، که به منزله اتمام پذیرش است.
در صورت ناتمام بودن يا وجود مشکل در فرايند پذيرش اينترنتي و اصلاح گامهاي قبلي، کارشناس مربوطه با شما تماس خواهند گرفت.
- زمان تقريبي انتظار جهت دريافت پيامك تأييد يا تماس كارشناس مربوطه حدود 24 ساعت برآورد مي شود.
- لازم است دانشجو قبل از ثبتنام و اخذ واحد، هماهنگي لازم را با استاد مشاورآموزشي خود، که نحوه انجام آن در وبسايت دانشکده مربوطه اطلاعرساني شده است، انجام دهد.
- با اتمام گام پنجم سرترم آموزشي براي دانشجو ايجاد شده و تعهدات مربوط به آموزش رايگان اعمال مي گردد.
مرحله دوم: تحويل اصل مدارک و دریافت کارت دانشجویی دانشجویی
از آنجا که دریافت کارت دانشجويي اصلي منوط به تحویل اصل مدارک تحصيلي و تشکيل پرونده آموزشی فيزيکي است، افرادی که پذيرش اينترنتي خود را تکميل نمودهاند باید با در دست داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی و مدارک زیر، طبق زمانبنديهاي اعلام شده در فرم گواهی پذیرش غیرحضوری که در "بند ب، گام چهارم" ضرورت چاپ آن اعلام شده است، به مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه مراجعه نمايند.
1- فرمهاي تعهدنامه چاپ و امضاء شده از پذيرش اينترنتي
2- اصل گواهينامه موقت يا دانشنامه مقاطع کارشناسی و کارشناسي ارشد
3- دو قطعه عکس پرسنلي 4 × 3
4- اصل موافقت محل کار براي ادامه تحصيل (مخصوص پذیرفتهشدگان سهمیه مربی و بورسيه)
5- فرم مشخصات دانشجو در پذیرش غیرحضوری (گزارش 1918)
تذکر مهم: از آنجا که مدارک تحصيلي در هنگام تحويل به مدیریت خدمات آموزشی تا پايان تحصيلات برگشت داده نميشود، لازم است پذیرفتهشدگان محترم، در صورت نياز، کپي و کپي برابر با اصل از مدارک تحصيلي تحويلي تهيه و نزد خود نگاه دارند.
اقدامات تكميلي
طرح پایش سلامت: پذیرفتهشدگان جهت طرح پايش سلامت جسم در وبسايت https://portal.saorg.ir/physicalhealth ثبتنام نموده و سپس به نزديکترين پايگاه و يا مرکز جامع سلامت شهري محل زندگي خود مراجعه و نسبت به تشکيل پرونده الکترونيک سلامت (سامانه سيب) اقدام و کد تاييد شده تشکيل پرونده از طرف مرکز را دريافت نموده و سپس براي اطلاع از چگونگي نحوه ارسال، به وبسايت مرکز بهداشت و درمان دانشگاه (https://clinic.iut.ac.ir) مراجعه کنند. همچنين پذیرفتهشدگان باید براي پايش سلامت روان به آدرس https://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه کنند و پس از تکميل پرسشنامه سلامت روان، کد تاييد شده را دريافت نموده و نزد خود نگاه دارند.
نحوه اخذ معافیت تحصیلی مخصوص پذیرفتهشدگان پسر مشمول: پذیرفتهشدگان پسر مشمول جهت دریافت معافیت تحصیلی ميتوانند به يکي از دو روش زير اقدام نمایند:
الف) ثبت درخواست معافيت تحصيلي از طريق سامانه احراز هويت خدمات انتظامي به آدرس https://sakha.epolice.ir با نام کاربري (کد ملي) و کلمه عبور (کد سخا قابل دريافت از مراکز پليس +10 سراسر کشور).
ب) چاپ گزارش درخواست معافيت تحصيلي (گزارش 5163) از سامانه گلستان و مراجعه به يکي از دفاتر پليس+10 با در دست داشتن اصل نامه ابطال معافيت تحصيلي مقطع قبلي (کارشناسي ارشد)، اصل شناسنامه و اصل کارت ملي جهت ثبت درخواست معافيت تحصيلي.
لازم به ذکر است دانشجويان سال آخر که هنوز ابطال معافيت تحصیلی خود را از دانشگاه مقطع قبلي دريافت نکردهاند، به مدت يک ماه فرصت دارند نسبت به انجام امور معافيت تحصيلي در دفاتر پليس+10 اقدام نمایند.
راههای ارتباطی و لینکهای مفید:
* پذیرفتهشدگان گرامي ميتوانند در صورت داشتن هرگونه سوال در طول فرآيند پذيرش اينترنتي (18 شهريور) در ساعات اداري (8 الي 13) با شماره 03133912307 تماس حاصل نمايند. (این شماره صرفا جهت استفاده نودانشجویان در ایام پذیرش فعال است)
* جهت مشاهده کليه اطلاعيههاي مربوط به تسهيلات رفاهي (اسکان، تغذيه، وام کمک هزينه تحصيلي و ...) به آدرس: https://studentaffairs.iut.ac.ir مراجعه شود.
* آدرس وبسايت دانشگاه صنعتي اصفهان: https://iut.ac.ir
* آدرس وبسایت مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه صنعتي اصفهان: https://edu.iut.ac.ir
* آدرس مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه در پیامرسانها و شبکههای اجتماعی: @iut_edu